eNMiRa

The simplicity for logistics flow…

Leveransbokningsportal


Leveransbokningsportal / Med fyra stycken kategorier : Just-In-Time, Retur order, Avfalls order, Inkommande leverans


Sammanbinder transportleveranser / Lossnings assistans anpassas efter arbetsplatsen, tex: kran, truck hjullastare etc.  

XXXXXXXXXX

  • Om leveranser inte uppfyller förväntningar vid mottagning kan man direkt skapa enkel avvikelse rapport.
  • Möjlighet till påminnelse och notifieringar med push-notiser till godsmottagare.
  • Möjlighet till automatiserad bokningar för mindre projekt utifrån förbestämda regel.
  • Möjlighet att begränsa antalet leveranser baserat på mottagningsplats eller tid.
  • Godsinformation/Fraktsedel sparas digitalt.  

Digitalt syn på Projektdokument

  • TA-Plan
  • APD-Plan
  • Möjlighet att lägga till fler protokoll enligt kundens önskemål


  1. Genom god planering skapar vi bättre ordning och reda, både inne och ute på  arbetsplatsen.                                                   
  2. Ordning och reda skapar en säkrare arbetsplats, transportvägar hålls fria, material och transport är lättare att hantera.
  3. Välgenomtänkt planering kan spara mycket pengar och skydda både människor och miljön.


Tack vare en god planering så har man möjlighet att välja rätt hjälpmedel för att hantera logistiska utmaningar och undviker överbelastning på personal